Weehoo :)

Weeehooo! Det blir att vi åker på kryssningen :)) Ett tag kändes det helt kört, för Ecka och Danne ville/kunde inte å det skulle bli alldeles för dyrt för bara mig och AZ. Men så hörde Ubbe av sig tidigare idag å sa att han var sugen på att hälsa på här i Stockholm. Jag kunde inte annat än lura ut honom på kryssningen istället :P Dock sitter han i detta nu i bilen påväg hit från Oslo. Det är lite knappt om tid men tror att det kommer passa precis :P

Å när vi väl bokade, för knappt två timmar sedan så hade priserna redan sjunkit till sista minuten priser :) Så nu betalar vi endast 220:- var, det är väldigt bra :) Igår skulle vi ha betalat 290:- om vi varit fyra pers, så det känns najs!

Fredag den 1 april drar The Voice ut på ett 23 timmar långt party. Vi fyller Silja Galaxy med heta artister, dj's och massor av glada och sköna partymänniskor.

Live på scen: SWINGFLY och VANESSA FALK


Dj's: Sebastian Voght, Alex Moreno, DJ Qute, Miss Lopez


Låter det inte alldeles förträffligt så säg :)
Nä, nu ska jag kanske ta mig en power nap på 20 minuter innan jag gör mig i ordning.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Ha sjukt kul samtidigt som du är väldigt försiktig ;)

2011-04-01 @ 16:18:08
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0