Vapiano!

Jag stannade inte hemma igår ändå :P Haha, kunde inte hålla mig inne när det var så fint väder :) Så jag mötte upp Mattan, Kattis, Ecka och Danne för att käka med dem..


Danne och Ecka inne på Vapiano :)

Vi åkte till Gamla Stan och gick in på Vapiano. Det var 45 minuters väntetid på ett bord men vi ställde oss i baren så länge. Jag hade nyss käkat å verkligen inte råd att äta så jag köpte endast lite bröd. De andra var mycket nöjda med maten så det är att rekomenderas :)


Kattis bakom en "liten" växt :)

När vi ätit färdigt och sådär drog vi till Fridays i Kungsträdgården, där var redan AZ och ett gäng. Vi satt där tills de stängde klockan 01.00 å hade väldigt trevligt :)


Alla förutom jag, Ecka och en vän till honom..

Idag känner jag mig lite bakis, jobbigt jag drack inte så mycket. Men jag ska försöka ta vara på dagen iaf, plugga en sväng, städa nån gång och träffa Isabelle <3
Jag skriver väl nå mer om nått tag..

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men va mysigt!!! Man kan ju inte låta bli att bli lite smått avis ;)

2011-04-17 @ 14:11:33
URL: http://hannasundin.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Vet du vad. Den 5:e maj kommer jag, min käre och mina svärföräldrar till Stockholm för att se the Wall. Nu vill jag ha tips från en på insidan om vad vi kan göra, var vi bör äta osv.

2011-04-17 @ 15:27:17
URL: http://charlottala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0