Mycket avklarat :)

Ni kan inte tro det men jag hann precis skicka in min rapport innan jag måsta bege mig till jobbet! Så jädrans skönt, nu har en tung sten lämnat mig kan jag lova! På jobbet gick det också väldigt bra, han är så duktig! Precis när jag började hos honom fick han IG på provet i matten och på omprovet G. Men nu i veckan hade han ett nytt prov som han fick VG+ på, jag kan ju inte låta bli att känna att jag kanske har påverkat lite iaf :) Vi får hoppas att det fortsätter att gå bra!


AZ och Borgen :)

Trots att det gick bra på jobbet så var jag otroligt trött. Jag ville bra nog gärna bara stänga ögonlocken och somna där på platsen, men det gjorde jag ju såklart inte :P Men sedan i bussen hem blundade jag lite, dock hade jag väldigt ont i magen. Vet inte riktigt vad det berodde på, men kanske lite blandat av stress, dåligt med sömn och hungrig..


Jag & AZ <3

När jag kom hem lagade jag till makroner och korv lite snabbt och kröp ner under filten samtidigt som jag kikade på ett avsnitt av 24. Sedan dess har jag donat med en massa annat, så som; tvätta, hängt tvätt, vikt tvätt, gått till SATS å sagt upp mitt medlemsskap, varit på Ica, deklarerat, skrivit ut boarding passet tills imorron, packat resväskan så att den är halvfärdig typ, diskat och ätit chips med dipp :)


Sjukaste mannen genom tiderna! Man får vanligtvis köpa med sig två kartor öl... Hahaha!

Jag vet att typ alla tjatar om denna deklaration, men jag måste bara få påpeka att jag just därför har varit så nervös inför min då jag av någon anledning fått för mig att jag skulle måsta betala tillbaka. Men så var det inte, å så har det aldrig varit heller, så det känns vääääldigt skönt! Jag längtar tills de kommer i juni :)

Ja, jag var ju såklart tvungen att säga upp mitt medlemsskap på SATS, jag trodde att det skulle bli så automatiskt då bindningstiden tog slut (hur fan jag nu kunde tro det har jag ingen aning om, om jag ska vara ärlig) men det är en månads uppsägningstid som men det mesta. Det betyder att jag måste betala för hela april också. Vi får se om jag kommer använda det något, känns onödigt att inte göra det, men jag har ju så mycket annat för mig.. Jaja, jag får absolut skylle mig själv!


Bakisbrud!

Visst sörrni.. Det var nog allt för mig idag. Måste ta å vandra mig mot sängen för jag är som sagt supertrött. Dessutom mår jag fortfarande lite dåligt, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk i natt för jag ska ju resa imorron!! Jag skriver nå mer innan jag drar :)

Sov så gott med er!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0