Majblomman, min vän?

På jobbet gick det fina fisken så att säga :) Jag gillar verkligen grabben jag är hos på torsdagar, han är väldigt duktig och lyssnar på vad jag säger. Så det är skoj. När jag kom hem såg jag att jag hade fått ett mail av MyAcademy också som hade haft kontakt med grabbens mamma. Hon hade berättat att de var väldigt nöjda med mig och att de ville ha mig kvar under ytterligare en period som innebär terminen ut, dessutom ville de gärna ha mig till hösten också :) Det känns ju riktigt bra. Jag skrev tillbaka och sa att jag gärna vill fortsätta arbeta med dem!


Sista middagen i Milano!

Nu ska jag läsa igenom morgondagens laboration och även läsa lite i självaste boken. Jag gillar att läsa i boken, den är ganska så lättläst trots att den är på engelska. Jag tycker om kursen som jag läser nu så det kan ju bero på det också, att jag lixom hänger med mer än tidigare. Det är iaf väldigt positivt!


Tony och Helena :)

AZ är och gratulerar en av sina systrar som fyller år idag, tror ja. Men jag tänkte fråga henne om hon kanske vill färga håret på mig när hon kommer hem. Bara det inte blir för sent, annars får det bli nån gång till helgen. Det är mycket utväxt nu och sedan jag var i Milano syns det mycket tydligare då det har blivit väldigt solblekt.


Ida, Therese och Madde :)

Föresten, alltså jag får nå fel på mig själv! När jag åkte till jobbet så mötte jag ett till gäng med majblomman-säljare och skulle då peka på kransen jag köpt som satt på väskan å säga att jag redan hade köpt en. Men då var den borta!? Så jag har alltså redan tappat bort den, herregud vilket klantarsel!


Alla brudarna som var med på resan :)

Nu längtar jag verkligen tills nästa vecka, för då åker jag upp till kära Gnarp :) Det ska bli så skoj att få umgås med familj, släkt och vänner! Jag bokade ju min tågbiljett för längesedan, men tror att jag åker vid 14.30-tiden på skärtorsdagen om jag minns rätt. Det kommer bli så najs :)


Den här bilden säger verkligen mer än tusen ord ska ni veta, alltså shit! Tror inte att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv tidigare! Det var en otroligt rolig incident, hahahah :D

Det får vara allt för nu. Å bilderna från Milano är slut, jag tog inte så många eftersom att jag endast har min iphone att knäppa med. Men lite blev det ju iaf som ni har sett. Nedan finner ni en glassar-bild på mina tränare :P


Kent och Tony som njuter av den underbara solen :)

Vi hörs senare folket!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0