Lagsammanhållning!

Halloj allihopa :)
Nu är man hemkommen från Milano.. Kom hem igår kväll. Jag har haft det helt underbart med supertrevliga människor!! Det har varit riktigt toppen! Så skoj alltså!
Här kommer endel bilder:


En känd byggnad i Milano, kommer ej ihåg vad den heter :S :P

Vi har haft riktigt fint väder. Det hade aldrig varit så varmt, i april nångån förut i Milano. Snacka om att pricka in rätt :) Så det har blivit en hel del solande också, mel like! 26-28 grader varmt plus sol, så lovely!


Therese och Rebecka :)

Vi tränade endast en dag. Men det var jobbigt nog kan jag säga. I den värmen, puh! Å det var ett hårt löppass, jag var helt död efteråt..! Det är iofs skönt tycker jag :)


Den stora och kända fotbollsstadion San Siro :)

På lördagskvällen åkte vi å kikade när Inter spelade match. Det var hur coolt som helst. En riktigt rolig upplevelse! Det var så jädrans stort, 85 000 pers får plats där, sjukt! Det var så härligt och intressant att hänga med i folkets stämning. När de blev arga, glada, irrriterad osv. Riktigt fränt! Å Inter vann :)


IdaSofie och jag! Lite utmattade efter att ha sprungit upp för en massa trappor för att hinna :P

Efter matchen så åkte vi å käkade restaurang och drack gott! Det var en otroligt lyckad kväll! Jag skrattade väldigt mycket! Det är ett gäng med riktigt härliga och trevliga brudar!


IsaSofie, Petra, Tony och Madde som är lite suddig :P

Det var väldigt bra att vi gjorde den här resan. Vi har lärt känna varandra så oerhört mycket bättre! Lagsammanhållning är viktigare än vad man kanske kan tro. Med hjälp av den kan man också vinna matcher trots att kanske tekniken skulle svika nån gång..


Två söta brudar; Therese och Madde :)

Det får vara alla bilder för nu. Måste ju spara några till nästa inlägg :P Det finns väl inte så mycket mer att berätta. Jag låter bilderna tala för sitt..! Jag är iaf otroligt sliten idag, riktigt trött är jag. Så funderar att sova nån timma nu innan det blir jobb och träning.

Vi hörs ikväll.
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Det var mig en solkysst brud där i blommig klänning ;)

2011-04-12 @ 15:11:10
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0