This is me..

God dag folket!
Det är bättre med mig idag, skönt! Snacka om att jag var trött igår. Alltså att jag grinade berodde egentligen inte på att jag mådde dåligt psykiskt utan att jag bara var så slut på alla sätt. Jag uttrycker mig ofta på det sättet, det är skönt att fälla några tårar, tycka synd om sig själv å sedan kan man gå vidare. Så alltså jag mår ju bra :)

I natt har jag sovit typ tolv timmar! Sjuk! Men ack så skönt :) Hittils har jag inte orkat göra nå av dagen, men tänker gå ut å ta mig en promenad i det fina vädret, jag kan ju inte sitta här inne som nån slusk :P


Här har ni mig precis som jag är - osminkad och sliten!

Det enda som besvärar mig just nu är att jag har ont i ryggen. Inte så lite heller om jag ska vara ärlig utan hur jag än sitter/ligger/ står så värker det. Förmodligen fick jag en smäll igår på matchen. Min rygg brukar kunna krångla så det är inte så ovanligt men otroligt irriterande! Jag antar att det kanske är nån nerv som kommit i kläm eller nå, jag hoppas att det blir bättre efter min promenad :)

Vi hörs senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0