Stressad!

Hej folket!
Nu sitter jag på skolan igen och försöker bli klar med laborationsrapporten, men det ser inte ljust ut. Jag kommer behöva ha en till eftermiddag på mig. Imorgon måste jag hinna! Den ska egentligen senast in på söndag, men eftersom att jag åker till Milano på fredag måste jag bli färdig tills dess. Det har tagit längre tid än vad jag trott, visst det har varit betydligt lättare än andra rapporter vi haft men det tar fortfarande sån lång tid. Jag är redan uppe i 6 sidor och det lära bli minst två till innan allt är färdigt :S Jag är stressad!!

Jag ska sitta här så länge som möjligt men fotbollen börjar 18.20 och innan dess måste jag åka till Ursvik, ta bilen å åka hem med mina grejer, åka tillbaka för att parkera bilen och lämna bilnyckeln och därefter ta mig till bussen och åka till Danderyds sjukhus innan 18.00 för att bli upphämtad av tränarna där. När jag kommit hem från fotbollen och duschat å sådär ska jag lägga upp bilder både här och på fejjan :)

Vi hörs ikväll nån gång vid elva-tiden..
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0