Snacka om omväg!!!

Nu är jag äntligen hemma efter en otroligt lång hemresa! Shit vad irriterad jag blev på mig själv, ibland är jag ju bara så sjukt dum i huvve! Vad less man kan bli på sig själv. Jag lämnar iaf Issa och AZ för att åka hem tidigare så att jag kan lägga mig i tid. Vid 22.10 gick jag till tunnelbanan vid Medis. Därifrån åker jag till centralen, får vänta i typ 13 minuter på tunnelbanan mot Hjulsta och när jag är en station från Duvbo (där jag ska hoppa av) upptäcker jag att jag inte har med mig min hemnyckel!!!!


AZ njuter av solen i Gamla Stan :)

Alltså hur dum får man bli lixom! Så jädra störigt. Så då är jag tvungen att hoppa av, vänta i sju minuter på en tunnelbana tillbaka till centralen. Väl där hade iaf de förflyttat sig till en pub i närheten av centralstation så AZ möter mig där å ger mig hennes nyckel. Sedan vare bara att gå ner igen och vänta i sju minuter på tunnelbanan mot Hjulsta..


Ytterst trevligt sällskap man hade i väntan på att Isabelle skulle komma :P

Som tur var så kunde jag prata med min kära vän Hanna i telefonen hela tiden, annars hade jag varit ännu räddare. Uscha jag hatar att åka tunnelbana så sent, jag gillar det inte alls! Men det gick ju bra till slut iaf, men jag misslyckades ju ganska rejält med att komma i säng i tid. Kom hem en timme senare än planerat! Fatta om jag var irriterad på mig själv när jag var tvungen att åka fram och tillbaka sådär.. BLÄ! Förstår inte hur jag kunde glömma nycklen hemma, jag som alltid är så noga med sånt!


Isabelle läste upp hennes fina diktsamling, HAHAHAHA :D

Vi har haft det väldigt trevligt iaf. Först var det bara vi tre på en restaurang/bar i Gamla stan. Vid nio-tiden befann vi oss sedan på en liten pub i Medis för att lyssna på ett band som hade release party tillsammans med Kattis och en vän till henne. Det var en väldigt mysig pub och otroligt bland med människor.


AZ och Issa när vi lyssnar på bandet :)

Nu är jag iaf sjukt trött så måste sova för att orka med morgondagen. Men jag hoppas att ni alla sover gott så hörs vi imorgon igen :)

PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0