Slutkörd igen..

Nu är Mimmi-Caroline Olsson helt slutkörd igen, det kan jag då säga! På alla sätt å vis, detta kommer att bli en tidig kväll om morgondagen ska kunna funka. Skönt på sätt och vis men det har varit lite jobbigt att ha gjort allt som jag gjort idag. Men nu är det klart och jag ska få vila :)


Såhär såg jag ut idag då, lite halvsne kanske :P

Just nu kokar jag två ägg som jag tänkte stoppa i mig medans jag sitter här vid datorn. Å sedan blire ett avsnitt av 24 i sängen i förhoppning att somna senast 23.00 :)
Vi hörs imorron folket!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hopplöst! Så mycket för att man känner någon på "insidan". Nej du,

Mimmi-Caroline Olsson, jag hade hoppast på mer...

2011-04-18 @ 22:20:16
URL: http://charlottala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0