Skolan..

Tjo tjo!
Idag var jag på föreläsning igen mellan 9.15-12.00. Därefter blev det en lunch ute i solen, skönt! Å sedan klockan slog 12.30 har jag suttit i datasalen och knåpat på laborationsrapporten.. Hela tiden dyker det upp nya saker som man måste ändra på. Jobbigt, det är alltid så jädrans otydligt! Så jag kommer inte bli klar med rapporten idag heller :( Jag har mailat personen som ska rätta den och ställt några frågor angående en härledning som är ytterst diffus. Hoppas på svar så fort som möjligt för annars börjar min planering att spricka.. Suck!

Ikväll är det träning igen så jag åker raka vägen dit från skolan. Känns lite tungt för det blev inte städat i helgen och jag skulle behöva tvätta. Men what to do lixom, jag vill ju kunna vara ledig i påsk!! Tur att jag har något som driver mig annars skulle jag aldrig orka!

Vi hörs ikväll efter träningen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0