Seriestart!!

Näääe, AZ har inte kommit hem än å mina ögon håller på att gå igen. Så det blir hårfärgning nån gång i helgen istället då.. Nu ska jag lägga mig i sängen å kika på ett avsnitt 24, därefter hoppas jag att jag somnar gott för jag har en viktig dag imorgon.

Först ska jag upp runt 6 för jag har laboration som startar klockan 8.00. Å på kvällen är det SERIESTART!! Shit vad sjukt! Jag känner mig inte riktigt redo än. Det kommer vara hur pirrigt och nervöst som helst.. Skoj kommer det bli såklart, men otroligt nervöst! Jag vet inte än om jag är med i startelvan eller ej. Det har varit en hel del sjuka å så, så de väntar tills imorron med att meddela vilka som ska starta. Ni får så lov att hålla tummarna vilket fall för mig!!

Sov gott med er när det är dags för det!
Vi hörs imorron då :)
PössPöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0