Resfeber?

Hej folket!

I natt har jag sovit väldigt dåligt.. Känns som om att jag har legat vaken hela tiden, fast det har jag väl inte.. Men typ! Så jobbigt! Har haft ont i magen och legat å tänkt på en massa skoluppgifter :S Uppgifter som inte finns, så knasigt, de var omöjliga att lösa å för att kunna somna så måsta jag lösa dem.. Ja, det låter sjukt, I know.. Men jobbigt var det vilket fall!

Nu på morgonen har jag iaf duschat och packat ner sånna grejer i resväskan. Jag har lite resfeber. Som ni alla vet är jag ju flygrädd. I hate it. Men det ska väl förhoppningsvis gå bra :)

Nä, nu ska jag titta på det nyaste avsnittet av Vampire Diaries, äntligen! Å sedan packa det sista och bege mig till Spånga för att bli upphämtad där å sedan åka till Skavsta. Ja just, vi flyger därifrån :)

Vi kommer iaf hem på måndag kväll igen. Så om jag inte hinner slänga iväg nått mer inlägg idag så hörs vi då :)
Ha det fint!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0