Promenad med Hanna ;)

Det är såå härligt väder ute nu! Så underbart :) Man blir så lycklig av det, jag känner hus solenergin fyller min kropp, it's lovely! Jag gick den längre rundan, alltså runt båda sjöarna. Samtidigt hade jag Hanna med mig i headsetet så det var som att gå på promenad med henne, riktigt trevligt var det :) Hon gick på promenad samtidigt hon också i Uppsala, haha! En timma blev det och som sagt så var det riktigt skönt!


Satte mig i solen i 5 minuter också, så skönt :)

Nu har jag ätit en sen lunch. Jag vet inte riktigt vad jag har för planer resterande av dagen. Plugg blir det såklart, men sen då, ska man hitta på nå? Jag vet inte, är ju skitfattig också så kanske det är lika bra att vara hemma. Men känns så tråkigt när det är finväder.. Hmm, ja vi får se..

Jag håller er uppdaterade :)
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0