Påsklov :)

Jag är klaaaaar!!!!!!!!!!!!! Så skönt! Hihihi! Vad duktig jag är :) Question of the week 4 lämnades in vid tretiden och sedan satte jag mig i datasalen och donade med det sista på labbrapporten. Dock blev det kanske lite stressigt på slutet så att jag slarvade lite, eller hoppade över lite, vi får hoppas att det ändå kommer räcka! Nu tänker jag nämligen ta mig ett halvt som halvt påsklov (trots att vi egentligen inte Hr det) och lägga skolan på hylöan ett tag. Självklart kommer jag läsa å dona, men inga inlämningar. Så ledig tills på måndag tänkte ja. Det kommer vara så najs :) Nä, nu måste jag gå ner till bussen som går till tekniska och därifrån ska jag ta roslagsbanan till träningen. Vi hörs senare! PössPöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0