Mycket att berätta :)

Förlåt!!
Nu har jag varit dålig på att skriva igen.. Men jag har donat med så mycket att orken inte har funnits. Som ni alla vet drog jag, AZ och Ubbe iväg på en spontan kryssning i fredagskväll. Innan vi kom iväg var det en jädrans massa stress, först i skolan (med att hinna lämna in question of the week 2) å sedan hemma (med att packa och göra sig i ordning). Men vi hann ganska precis möta upp Mattan, Anna, Stefan och Tomas innan det var dags att kliva ombord.

Väl ombord blev det såklart strul med vår hytt, den gick inte att öppna. Vilket ledde till att vi fick vänta i typ 40 minuter innan vi fick en ny hytt, som tur var kunde vi hänga hos Mattan och Anna undertiden :) Vi hann dessutom gå å handla på tax free. Där handlade vi en massa billigt dricka, ganska snart var vi tillbaka till hytten igen och då började festen :) weehoo!

När vi fått vår hytt förflyttade vi oss i dit och så småningom dök även de andra fyra upp. Vi satta å kacklade och hade skoj i några timmar innan vi gick och kikade på Zwingfly som uppträdde. Hela kvällen fortsatte på liknande sätt; dricka i hytt, dans, hytt, snack, dans, gratisdrinkar, hytt o.s.v. Tror att vi alla var vaken till 6-7 på morgonen :) Dagen efter var mindre trevlig, detta för att jag var otroligt bakis och även liten sjösjuk. Dock var det väldigt trevligt iaf med alla glada människor i min omgivning. De andra drack även denna dag, men där gick gränsen för mig..
Jag har en otroligt rolig upplevelse att dela med mig av, men tar det i ett eget inlägg istället :P Ubbe-mannen vet hur man kan underhålla, om man säger så :P

I lördagskväll tog jag det lungt, snackade i telefonen med min kära vän Hanna och kikade på det nyaste avsnittet av Grey's anatomy. I söndags klockan 10.00 arbetade jag i cafeterian på idrottsplatsen där jag spelar fotboll. Eftersom att vi inte behöver betala medlemsavgift måste vi ibland hjälpa till med diverse saker, så jag jobbade i fyra timmar. När jag kom hem därifrån gick jag raka vägen till gymmet. Min allra sista stämpel skulle samlas in, jag var otroligt seg efter helgen så jag tog inte i så mycket. Jag fick min sista stämel och gåvan var min, jag har ju alltid hoppats på en SATS-väska så nu är frågan om jag fick det eller ej ;P?

När jag var färdig på gymmet gick jag hem, duschade å packade väskan för att vara borta i tre dagar. Det var nämligen dags att åka till Ursvik och bli kattvakt :P Det gick bra att ta sig dit. Resterande delen av söndagen slappade jag.

Igår skulle jag ha åkt till skolan men jag pallade helt enkelt inte. Jag var helt slut, ögonen ville bara stänga sig hela tiden så jag la mig i sängen igen. När jag vaknade lite senare kände jag mig superförkyld också, fast det blev lite bättre mot eftermiddagen. På kvällen drog jag på fotbollsträning, å det var så najs att köra bil, ja jag vågade :) hihi! Å det gick hur bra som helst. Nu känner jag att jag vill köra bil hela tiden, det går mycket snabbare då!

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Efter föreläsningen så har jag jobbar med labbrapporten. Jag är inte färdig än, men hoppas att jag kanske kan hinna bli klar imorron :S

Uscha vilket långt inlägg detta blev utan bilder. Jag har bilder att dela med mig av men jag sitter just nu vid skolans dator så kan inte lägga in några. Men senast imorron kommer det in bilder, jag lovar!
Nu ska jag snart dra mig mot jobbet innan jag kan göra kväll. Vi hörs senare.
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0