Mina fina gåvor :)

Tänkte bara berätta för er att jag fick min efterlängtade väska när jag klarat av att träna på SATS minst två gånger i veckan tolv veckor i rad :) Dock var det en annan modell, inte lika fin som den förra, enligt mig. Men den duger absolut :)
Det var lite roligt när jag skulle hämta ut den för det var en person som inte brukar stå i receptionen där då å han visste inte riktigt vad gåvan var för nå. För tydligen så varierar de gåva varannan vecka. Å eftersom att han inte visste vilken det var så fick jag båda :S :D Hahah! Tror ni att jag blev nå glad då eller, jag raffa åt mig det ganska snabbt och skyndade därifrån innan nån skulle stoppa mig :P


Svetthandduk, svettband och min underbara väska :D

De har väldigt bra gåvor att ge måste jag säga, jag är nöjd med allt det här och sist fick jag ju en sak man kan sätta på armen när man springer och ha iphonen i den, den är också perfekt :) Nu känns det verkligen värt det att jag har kämpat med SATS trots att jag haft så mycket annat att göra, speciellt då fotbollen..

Nu måste jag dra till skolan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0