Lite bilder :)

Som jag lovat ska jag nu i all hast ge er ett inlägg med lite bilder innan jag lägger mig :)
Jag kan väl säga som så att jag inte hann med att göra färdigt labbrapporten förut idag så imorron gäller det. Jag har först skola till 12 å sedan ska jag jobba vid 16, så tiden är knapp. Men jag måste kämpa! Om jag inte hinner färdigt måste jag strunta i fotbollsträningen imorron.


Snygga blondiner som jag fick hänga med :)

Idag var jag dock på fotbollsträningen, det var skoj för vi spelade en "träningsmatch" mot flicklaget. Det gick väl inte så jättebra, vi vann såklart med en hel del mål men jaa, vi kan mycket bättre! Efter fotbollsträningen åkte jag hem å snackade med min roomie; A to the Z. Har inte träffat henne sedan i lördags så hade lite att snacka om, jag har ju bott i Ursvik men är färdig med det nu :)


Mattan och jag :)

Nä, nu orkar jag inte skriva nå mer. Laddar upp några till bilder bara å sedan blire natta.


Stefan, Mattan och jag i vår hytt :)


Mattan, Anna och Ubbe "leker" flörtig, sensuell och galen :P


Nu börjar det gå ut för, för Mattan.. Eller!? ;)


Jag och Anna :)

Nu måste jag sova..! Det kommer fler bilder imorron :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0