Låååång dag!

Heej!
Snacka om att lilla jag är supertrött idag alltså! Fy vale! Först imorse så hade jag föreläsning mellan 9.15-12.00.. Det kändes som en evighet kan jag be att få tala om. Därefter hade vi lunch i drygt en timma. Å nu i eftermiddag mellan 13.15-16.00 har jag haft räkneövning. Det kändes också som en evighet, dock väldigt lärorikt..!

Nu sitter jag i datasalen å tänkte försöka orka skriva några rader i labbrapporten, det känns mycket tungt men det är samtidigt ett måste. Vid 17.30 ska jag åka till fotbollsträningen å hur fan jag ska orka springa är verkligen en annan femma.. Men med lite tur är det bara huvudet som är trött och att kroppen fortfarande är full av liv, eehh :S

En rolig sak som hände idag var iaf att vi fick tillbaka laborationsrapport nummer 1. Jag fick VG som betyder 5 poäng inför tentan vilket också var det högsta man kan få på vardera rapport, så det känns najs :) Skönt att något livade upp denna otroligt låååånga dag..!

Nä, om det ska bli nå gjort är det bäst att jag börjar nu. Vi hörs efter träningen.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0