Jag hann :)

Tjo tjo!
Igår hann jag med en massa grejer :) Jag blev klar med laborationen, så nu är det "bara" en rapport att skriva till den. Å jag hann även med att lämna in svaret på Question of the week, men måste tacka mina snälla vänner som gav mig väldigt mycket hjälp :) Dessutom hann jag komma till träningen i tid. Riktigt lyckad dag blev det :)


Ida och Madde solar i den stora parken!

Nu idag har jag donat med lite tvätt, disk och småplock. Dock behövs en storstädning av lägenheten men det får bli i helgen, kanske på lördag. Det skulle passa mig, ska ta å höra med AZ om det ikväll :)


Lite bollspel i parken :)

Jag har inte ätit någon frukost än, så tänkte ta och göra det nu. Jag har inte så mycket hemma men tror att det ska finnas lite havregryn å några blåbär :) Samtidigt som jag käkar blir det ett avsnitt av 24, me like!


När det var dags för lunch ville man sitta i skuggan :P

När jag käkat frukost måste jag gå på affären å handla. Jag har inte handlat nå sedan jag kom hem från Milano och känner att förrådet börjar sina lite :P Jag skriver lite mer i eftermiddag kära läsare!

PössPöss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0