Ica Maxi!

Puh! Nu är jag nyss hemkommen från affären. Jag åkte bort till Ica Maxi för tänkte att det var lika bra eftersom att jag skulle storhandla. Det går bussar ganska nära därifrån så det blev helt ok :) Det finns så mycket där också så jag strosade nog runt ett bra tag skulle jag tro, hehe :P


Fyra kassar med mat :)

Riktigt fint väder är det idag också, såå skönt! Jag svettades till och med under den lilla biten som jag släpade på kassarna. Härligt så härligt!


Årets majblomma!

När jag kom in i affären så möttes jag av tre söta tjejer som sålde majblommor. Jag kunde bara inte låta bli. Så det blev en krans för 30 kronor. Jag har egentligen inte alls råd, men what to do lixom :S :P

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0