Hemlängtan!

God dag folket!
Hur är det med er? Med mig är det riktigt bra för jag vet att jag ska få åka "hem" idag :) Nu har jag som sagt var lagt skolan lite på hyllan för att kunna njuta av mina nära och kära. Det kommer bli så skoj i helgen, jag har längtat som tusan!


De två sötaste grabbarna i hela världen!! <3

Jag har tagit den där bilden på Max och Fabian från Jessica :P De är i Thailand på bilden. Ååå, jag längtar så tills jag får krama om dem! Men det är bara några timmar kvar, jag åker från Stockholm 14.30.

Jag har inte packat än så tänkte att jag ska dona med det, åsså ska jag väl laga till nån lunch. Jag hör av mig nå på tåget.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0