Helt jävla slutkörd!

Vi förlorade matchen :( Så tråkigt att måsta börja serien på det sättet. Men det finns inte så mycket att göra åt det nu utan bara att blicka framåt och ladda inför nästa match! Jag måste dock påpeka att 4-5 viktiga spelare var sjuka idag och kunde alltså inte medverka, det märktes kan jag säga. Men som sagt; nya tag!

Direkt efter matchen fick jag en oerhörd huvudvärk. I bilen hem började denna huvudvärk få mig att bli illamående istället. När jag kom hem visste jag inte om jag ville spy eller inte. Jag pratate lite med Jessica i telefon och kände att jag måste få ur mig en massa känslor på ett eller annat sätt. Jag valde mellan att spy och grina, gissa vad jag valde; jo grina. Haha, kändes konstig men skönt på samma gång. Vi la på och jag steg in i duschen och satte mig på golvet, höll vattenkranen mot bröstet med riktigt varmt vatten och grinade.. Jag är så otroligt trött, stressad, utmattad, besviken å allt vad man kan vara på samma gång.. Så att grina hjälpte mig att släppa lite på trycket. Såklart kände jag mig lite ensam, allra bäst hade varit om jag fick grina i en stor, varm och trygg famn hos en som jag älskar, men det alternativet finns ju inte som ni alla vet. Jag fick nöja mig med en varm dusch istället. Det känns lite bättre nu, men jag är fortfarande otroligt trött och huvudvärken ligger å gror litegranna. Så ska ta å släcka lampan och somna, det kommer bli otroligt skönt och så får vi hoppas att jag vaknar med ny energi imorron!!

NattiNatti!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Men lillen... Vad var det dådå?! :(

2011-04-16 @ 09:21:27
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0