En vanlig dag denna vecka..

Haj haj!
Jag känner mig lite piggare än igår kväll måste jag ju ändå säga iaf. Träningen slutade lite tidigare så jag var hemma till 20.30. Då hoppade jag in i duschen å sedan blev det till att städa. AZ hade redan hunnit med väldigt mycket, vilket var skönt :P Men toan och golvet tog jag hand om, så nu är det riktigt fint här inne och det doftar väldigt gott :) Skönt att äntligen ha det gjort!

Dock måste jag ta mig till nån affär, helst imorron för att handla sköljmedel så att jag kan hinna slänga in nån tvätt innan jag drar upp till Norrland.. Det är så mycket som inte hinns med när man är hela dagarna i skolan, man hänger ju lixom bara där. Men får väl gå förbi Gabbes (närbutiken) imorronkväll efter träningen då..

Nä nu har det senaste avsnittet Desperate Housewives kommit hem så jag tänkte ta å lägga mig i sängen å kika på det, jag ska ju trots allt upp igenom om drygt 8 timmar.

PussPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0