Diskret Fouriertransform - DFT

God dag folket!
Nu sitter jag på skolan och har gjort det sedan 9.10 typ. Vi har "laboration" 2 nu. Jag skulle inte kalla det laboration, vi sitter bara vid datorn och programmerar och undersöker olika utfall då vissa uppgifter ändras. Det kallas för diskret fouriertransform, för er som är intresserade :P Ganska tråkigt. Jag jobbar själv också för ingen av de som jag brukar vara med är här idag. Alla gjorde labben igår :/

Direkt efter laborationen måste jag åka till fotbollen, jag hoppas att jag kommer hinna. Helst av allt skulle jag vilja lösa och lämna in Question of the week 3 också, men vi får se hur det blir med det..

Tänkte bara kika in å säga hej. Men vi hörs ikväll efter träningen istället :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0