Datasalen - mitt andra hem!

Halloj halloj!
Jag sitter på skolan nu, i datasalen och gör beräkningar på dagens laboration. Själva laborationen gick lätt, tog drygt 2,5 timme. Så jag har även hunnit äta lunch. Man blir hungrig så tidigt när man går upp vid 6. Det är totalt tre uppgifter så det känns som om att denna rapport kommer bli kortare än den första, vi får hoppas på det. Men jag har en rapport på onsdagens labb att skriva också. Jag ska plugga mycket i helgen för jag skall vara klar med båda rapporterna och en inlämningsuppgift innan torsdag. Det kan gå om jag ger mig fan på't!

Jag ska återgå till min programmering nu men skriver igen lite senare.
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0