iphone 4 :P

Tjo!

Nu har jag kommit in i studentlivet igen, så har inte hunne skrive nå. Men jag har pluggat nästan varje dag så gott jag kan. Men inte tillräckligt med många timmar för jag ligger redan efter.. Så jag måste lägga på ett litet kål faktiskt om det här ska gå vägen..  Men jag klarade ju iaf min omtenta i Astronomin :) Jag fick till och med ett C, så det är jag verkligen nöjd med :)!!

Jag har börjat träna på SATS igen också å det känns riktigt bra. Har kommit igång med gruppträning och styrka. Dessutom så har jag införskaffat nya löparskor och träningsbyxor så det känns mycket skönare och roligare att träna :)

Igår åkte jag och hälsade på AnnaMia och Elwin, jag sov över där en natt. Det var riktigt mysigt och trevligt och roligt att se hur fint de bor :)

Jag har även beställt en iphone 4 :D Hihhihi!! Jippi! Synd bara att det är upp till 6 veckors väntetid. Jag beställde den förra tisdagen så man får ju hoppas att den kommer lite tidigare än väntat :P Jag vill ha den NU NU NU!! Jag längtar..! Jag som har varit lite skeptisk mot iphone, att det är onödigt, hehe, men men, jag har ändrat uppfattning :)

Det får vara allt för denna gång.. Vi hörs!
PussPuss!


Kommentarer
Postat av: Lovi Svamp

Mimmi, är fortfarande skeptisk till att du ska ha en så dyr mobil...du vet vad jag syftar på!!!

2010-09-12 @ 12:02:39
Postat av: Samma svamp

Mimmi du är sämst på att uppdatera!

2010-09-20 @ 12:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0