Hello snöstorm!

Som jag skrev igår tänkte jag dra på gymmet i morse, å jag lyckades :) Fast det blev en timme senare än planerat, men bättre än inte alls iaf. Jag cyklade i en halvtimme å gymmade i typ 20 minuter kanske. Jag kan fortfarande inte springa eller gå snabbt för det gör ont i foten.. Cykla går bra då jag håller foten i samma position hela tiden lixom. Dock tycker jag att det är väldigt störigt att jag fortfarande har så ont. Det är väldigt irriterande, som när jag trampar lite snett då vill jag bara skrika. Det är både obehagligt och värkande.. Men men..


Hade på mig nykläderna idag i skolan :)

Idag hade Svensson föreläsning i Analys 4, å shit vad jag inte gillar den kursen!! Det är så svårt att hänga med, jag orkar inte lyssna, stänger av hjärnan efter tio minuter. Dessutom drar han alltid över tiden och det gör det hela ännu jobbigare! Näe, fyyy å bläää! Vill ha denna hösttermin överstökad så att jag får börja med fysik istället. Tyvärr kommer väl vårterminen vara värre eftersom att jag troligtvis kommer ha en masssa släpande..  Drygt!

Nu har jag kikat på Gossip Girl, det var ett bra avsnitt :) Jag har även tittat på Paradise Hotel, å herregud vad Melissa är helt sjuk i huvve. Hon måste ha allvarliga problem alltså, shit!! Men det är väl underhållande antar jag :P
Nu längtar jag tills klockan blir nio för då är det Desperate Housewives, me like a lot :) Å därefter äre Cougar Town det gillar jag också :) Tisdagar är en mycket bra seriedag :P Haha..!

Snacka om att det var dåligt väder idag då! En massa slaskig snö som blåste omkring, nu har vintern kommit alltså.. Jobbigt, måtte det gå fort :) Jag längtar redan till sommaren igen, eller åtminstonde till värmen! Ett plus med höst/vinter är att det finns så mycket fina kläder. Jag tycker att de kläderna som kommer nu är mycket finare än sommarens. Å trots att det mestadels är varma kläder så finns det väldigt fina klänningar och kjolar också, dvs allt finns att välja på :) Önskar att man hade lite mer pengar bara :P


Påväg hem från skolan i snöstormen..

Nu ska jag tvätta lite å plocka undan det som är mitt som ligger å släpar i lägenheten. Men om jag ska vara ärlig så är det mestadels AZ:s grejer som ligger å släpar. Tänkte att min "del" är fin innan jag åker till Gnarp igen ihelgen. Jag tycker inte om att lämna saker halvgjorda eller stökiga, jag vill ha ordning och reda :) På tal om det så undrar jag vart AZ är nånstans. Hon var inte hemma när jag kom hem, men hon är väl med Niklas eller Karin antar jag. Får se om hon kommer hem tills DH börjar då..

God kväll på er allesammans! Å Hanna, Hank Moody vore nå dä å ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för pudding i rödrutigt?

2010-11-09 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0