Smakråd tack!!

Jag har haft en jättebra helg :) Det har varit riktigt mysigt. Mestadels har vi gått runt på staden, å det är ju alltid skoj! På fredagen åkte jag å mötte upp mamma, Stefan, Linnéa och Alex på centralen, sedan åkte jag och mamma hem till mig. Då blev det lite ost, kex och vin.. Mycket mysigt! Igår begav vi oss mot stan å mötte upp de andra där. Vid sextiden hade vi hunnit shoppa lite, fikat, ätit mat å bokat biobiljetter.. Vi åkte hem, duschade och gjorde oss i ordning för bio. Vi tittade på; I rymden finns inga känslor. Den var faktiskt riktigt bra tycker jag, den borde ni se :) Därefter vare bara sängen som låg å lockade, man blir så trött efter en heldag på stan.
Idag kikade vi på Beck medans vi åt frukost. Den vi kikade på var Levande begravd och var mycket bra och spännande! Sedan åkte vi in till stan igen å mötte upp resten av gänget :)
När klockan närmade sig sex började vi dra oss på centralstation för deras tåg hem gick klockan 18.30.. Jag sa hej då till dem och begav mig hemåt..


Jag & mammsen påväg till bion :)

Jag har köpt ett par skor, ett par kängor typ, jag gillar dem starkt. Kanske inte vad jag brukar köpa men tror att jag passade i dem, det sa mamma iaf :P Jag har även köpt ett par nya vanliga tjocka leggings, sånna behöver man ju jämt och en fin, elegant silkesklänning från HM. Dessutom har jag en underbar och snäll mamma som köpte mig ett par nya jeans och en skjorta :) Det blev helt svarta, vanliga, tighta och fina jeans från GinaTricot och en röd- svartrandig skjorta också därifrån.. De gjorde sig mycket bra ihop, å jag tror att de kommer passa perfekt till kängorna mina :)
Jag fastnade faktiskt lite för en "ful" mössa också :P Haha.. Tyckte nästan att den var söt. Men vågade inte riktigt köpa den. Den är ju lite udda, speciellt såhär mitt i Stockholm, så jag vet inte om jag ska köpa den eller inte..
Vad tycker ni?



Ful eller fin?


Köpa eller inte köpa? HJÄLP MIG att bestämma!!!

Nu har jag, AZ och Niklas kikat på 28 dagar senare. Den var väl ganska så bra. Absolut sevärd. Jag känner hur mina ögon är redo att ge upp, de vill sova nu. Så det är väl kanske bäst att jag gör som de vill :P
Först tänkte jag bara visa vilka snygga skor jag har köpt :)


499:- på DinSko :) Me like!

Sov gott allesammans! Vi hörs igen imorron då :)
PussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Jag tycker såklart att du har mycket snygga skor, jag köpte ju likadana fast bruna :)

Är det inte inne med sådana där mössor nu? Jag tycker iaf att du ska köpa den, den var fin och den ser väldigt varm och skön ut! (oj vad jag lät som en tant där på slutet :P)



LOOOOOVEEEE!!!

2010-11-08 @ 15:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0