Damon Salvatore, hä vore nå hä :)

Tur att det åtminstonde var en av mina läsare som svarade på mitt föregående inlägg.. Näe, nu får vara skärpning alltså! Jag vet ju hur många som läser så det är väldigt tråkigt att ni inte skriver nån kommentar när jag ber om det.. Tur att jag har dig då iaf Hanna :) Haha! Men jag måste be dig om ursäkt, inte kom jag ihåg att du hade likadana skor inte! Sorry! Jag tänkte en kort sekund att det kanske skulle kunna vara så, men så kom jag på att du köpte dina på Skokompaniet å det fanns inga bruna av dessa skor inne på DinSko heller så jag tänkte ändå rå att det inte var samma.. Sorry, jag hoppas att det inte gör nå! :)


En bild från i somaras på två sötnosar :)

Idag åkte jag bil till skolan tillsammans med AZ och Niklas, Niklas hade nämligen sin bil här å det är ju alltid lite lyxigt ;) Var på föreläsning mellan 10.15-12.00 å sedan gick jag direkt till datasalen å fortsatte jobba med uppgifterna på laborationen.. Tror att jag höll på ända till 16.30 då det blev dags att dra sig. AZ hade kommit å vi båda hoppade in i Niklas bil tillsammans med honom å Johan för att åka till Enskede där de bor. Vi släppte av Johan å sedan fortsatte vi hem till Niklas. Där blev det däckbyte på hög nivå. Jag hjälpte Niklas medans AZ satt kvar i bilen å läste, haha :P Hon är rolig hon minsan. Själv var man lite karakarl å hjälpte till :)


PaparazziMimmi :P

När vi var färdig drog vi hem till oss igen, vi alla tre var vrålhungriga så vi började hacka till Tacos på en gång. Samtidigt som vi käkade började vi kika på; Liftarens guide till galaxen. Äntligen har jag sett den. Som så många har tjatat å pratat om denna film (bok). Själv har jag aldrig riktigt fattat vad den handlat om, å om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag blev så mycket klokare ;) Haha, vilken knasig film alltså, å gud vad knäppt det måste vara att läsa boken. Men jag gillade den faktiskt ändå, både jag och AZ satt å skrattade men Niklas gick å läste istället han. Hehe, han fattar kanske inte humorn i det hela ;P


En mer mysko film får man då verkligen leta efter!

Nu sitter jag här å bloggar, känner mig proppmätt å sugen på att lägga mig tidigt ikväll. Skulle vilja se avsnittet av Gossip Girl som kommit ut idag men det tar en sån jädrans lång tid att ladda hem.
Btw så glömde jag berätta att jag tittade på Vampire Diaries igår, å shit vad bra det var!!! Det är så otroligt spännande och bra!! Å jag är alldeles kär i Damon! Det är en riktig man det, synd bara att han är på låtsas :(


Damon Salvatore ;P

Nu ska jag dra mig till sängen. Tänkte läsa lite ur min bok, den femte boken av TrueBlood-serien. Den är ganska så bra. Men fortfarande så är fyran bäst än så länge.
Imorron tänkte jag försöka pallra mig upp å gå på gymmet, det vore väldigt bra så vi får hoppas på det.
Sov gott allesammans, å dröm om Damon vettja ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Klart att det inte gör någonting, var inte så jag menade :) Vi bor ju tametusan i olika städer (inte för att det gjort något om vi bott i samma heller :P). Förstod att du glömt att jag köpt sådana, så jag tyckte bara det var lite kul att påpeka :D

Själv tycker jag ju att alla kvinnor borde ha en alldeles egen Hank Moody ;)



KYSS

2010-11-09 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0