Å så vare helg igen :)

Todeloo :)

Idag kan jag lova att jag har haft skrivkramp! Shit vad jag har skrivit alltså..! Från 9.00-12.00 skrev jag konstant.. Jag hade missat tre föreläsningar å dessa anteckningar skrev jag av. Å vår lärare skriver inte lite per föreläsning som ni kanske förstår.. Fy fan vad jobbigt det var, det blev lixom hål i fingrarna av pennan.. Å inte var jag färdig där inte, utan 12.30 vare dagens föreläsning, å därmed skrivning ända till 15.00.. Snacka om drygt! Men nu är jag ikapp iaf, det känns riktigt skönt :)


Spelar tvåmansvist på Cypern :)

När jag kom hem åt jag lite nudlar å bröd, tog det lungt å sedan gick jag till SATS å cyklade i en halvtimme å sedan styrka i en kvart kanske.. Gjorde lite ärenden på systemet å affären å sedan gick jag hem å duschade.. Nu sitter jag här å skriver samtidigt som jag kikar på Idol..


PartyParty ;)

Vid nio-tiden ska jag dra mig in mot centralen för att möta upp mammsen :) Det ska bli så skoj att hon kommer å hälsar på, vi ska ha det så mysigt :)!!
Jag har väl inte så mycket mer att berätta just nu, inte vad jag kan komma på iaf. Vi får se om jag skriver nått ihelgen, det tycks ju bli fullt upp, men kanske några rader för att uppdatera er :)
Men en trevlig helg önskar jag er iaf!!

PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0