Intressant inlägg..

Hej folket!

Idag gick jag upp klockan åtta, försökte snooza nån gång men det gick inte att somna om på grund av att det är en massa ombyggnationer å dylikt precis utanför lägenheten, så då vare bara att kliva upp. Åtta är en väldigt generös tid att gå upp på tycker jag, så jag klagar verkligen inte!!
Jag gjorde mig i ordning å begav mig till skolan, å det kändes som om att det var hundra år sedan som jag var där sist. Var nästan nervös :P Haha.. Så jag kom fram en halvtimme för tidigt, för jag ville verkligen inte missa en enda sekund av föreläsningen..
Idag vare den nya kursen; Numeriska metoder, läraren verkar väldigt bra och kursen helt ok. Jag har missat en föreläsning på grund av sjukan men tror inte att det gjorde så mycket ändå..


Yeah ;)

När föreläsningen var slut gick vi å värmde mat i matstugan våran ;) Några grabbar spelade schack å vi andra snackade, som vanligt med andra ord.. Det blev en kort lunch för min del och några andra för vi begav oss ganska snabbt till datahuset istället å började knåpa på vår laboration som hör till kursen. Där ligger de andra såklart före mig, men jag måste då säga att det gick rätt så bra iaf. Å Emmy hade också varit sjuk sist så vi kunde jobba tillsammans vilket kändes väldigt bra. Vi har till på torsdag att göra alla uppgifter. Upggifterna som vi gör är olika sorters dataprogram, datafiler, grafer m.m Vi hade en liknande kurs på det i våras så lite sitter ju faktiskt kvar..


Sötnosar va :)?

När jag kände mig nöjd för dagen begav jag mig hemåt. Då träffade jag AZ å vi kacklade en del innan det blev plugg igen. Efter någon timme sådär gick vi till SATS, AZ gick på en klass men jag känner inte att jag kan göra det med foten än, så jag stannade kvar i gymmet. Jag klarade inte av att gå idag för jag har faktiskt haft ganska ont, så det blev lite cykling, det fungerar bättre då man kan hålla foten i samma position hela tiden. Å därefter även lite styrka. När jag var färdig stannade jag på Ica en sväng innan jag skyndade hem för att hinna se på Paradise Hotel ;) Hahahah, jag vet jag är en riktigt nörd! Men idag vare ju faktiskt parsermoni :P


Carlsberg probably the best beer in the world ;)

Å nu är jag nyduschad, nyäten å tillfreds.. Ska plugga någon timme till innan jag drar mig mot bok och säng.. Det känns bra att ha kommit in i vardagen igen, det behövdes.. Jag ska göra mitt bästa nästa vecka för att komma helt ikapp med Numeriska metoder labben, det bör inte vara några problem, jag och Emmy ska jobba ihop då också, å om det blir problem kan vi ju alltid fråga våra kära vänner :) Tur att ni finns!


Ser ut som om att jag käkar tutten.. Men jag ramlade faktiskt!!

Näe, nu ska jag alltså återgå till plugget. Nu när ni vet exakt hela min dag :P Väldigt intressant va?
PussPuss alla goa människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0