Laborationshandledare, jag!?

Idag vaknade jag också av allt arbete och alarmande som är utanför lägenheten, men blev inte livrädd iaf.. Jag tog på mig träningskläderna och gick till gymmet. Jag cyklade som vanligt, och hade på mig min iphonehållare jag fått från SATS, den fungerade mycket bra! Sedan sprang jag i en kvart också. Det kändes lite segt om jag ska vara ärlig, men jag gjorde det iaf. Å sedan styrketränade jag som vanligt..

Jag gick hem å donade med allt som jag skulle innan det var dags att åka till skolan. Det var analysföreläsning och jag förstod faktiskt första halvan, det är ju helt otroligt. Den andra halvan kan som vanligt dra någonstans! Efter föreläsningen gick jag bort till Alba Nova istället, för där skulle jag träffa en kvinna angående jobbet som jag sökt.. Hon var mycket trevligt, jag fick bra information och det ligger på mig nu om jag vill ha jobbet eller inte. Det fungerar som så att man provjobbar typ tre gånger innan man skriver kontraktet men att man självklart får betalt för de dagarna också.. Dock vare ett helt annat jobb än vad jag trodde att jag hade sökt, haha typiskt mig :P
Jobbet jag sökt var tydligen som laborationshandledare, haha :P Men det lät ju också intressant, dock lite svårare. Som jag fattade det ska man lixom hålla i själva labben. För klasser från grundskolan och upp till trean i gymnasiet. Tänk att ha en laboration för Fysik B, det är ju inte det lättaste direkt. Fast man får ju förbereda sig såklart, det såg ut att finnas rejält med info. Åsså har man max 15 elever, om det är fler än 15 är vi två handledare. Det lät ju väldigt spännande och som en riktigt utmaning iaf. Men frågan är om jag klarar av det!?
Jag måste fundera på det i några dagar å läsa om labbarna litegranna. Å så tänker jag fråga en i klassen som jobbar där så kanske hon kan förklara mer, lixom berätta exakt vad de gör och hur mycket som förväntas av en..


Lite knasig bild, men men, jag idag iaf :)

Mycket spännande iaf. Det vore ju som sagt var najs med lite extra klirr, för inte är jag rik om dagarna direkt. Jag börjar känna en lättare panik över att mitt sparkonto också börjar sina. Jag åkte ju utomlands så då gick det såklart en hel del pengar å dessutom så har jag fått tillbaka försäkringspapprena angående min skada, så nu måste jag betala 1500:- i självrisk också. Jävla skit alltså! Det är inte direkt vad jag känner att jag har råd med nu. Men men, what to do, hälsan kommer ju först och det var väl tur att jag fick röntga och sy..

Jag som längtat hela dagen efter att få se både Desperate Housewives och Cougar Town, näe då visar det sig att det inte är nå sånna avsnitt idag.. Otroligt irriterande!!! Tråkigt! Men det nyaste avsnittet av Gossip Girl har iaf kommit ut så ska väl ta å kika på det då iaf.. Imorron äre en stor dag med många roliga saker, men det berättar jag om imorron kväll ;)

PusselipussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0