Hör å häpna!

Idag vaknade jag å kikade på Bounty Hunter, den var väl sådär.. Jag käkade lite frukost, tog det lite lungt och gjorde mig i ordning. Sedan gick jag till Hälsocentralen, fick vänta i typ en timme innan jag fick hjälp. Men när jag väl kom in tog läkare eller vare kanske syster bort stygnen på foten, hon tyckte även att det såg fint ut och att det läkte bra, så det var ju betryggande :) Det stränar fortfarande när jag rör den och det gör fortfarande ont ibland, men det är väl på bättringsvägen..


Till och med jag tycker att vi är lite söt här, är vi inte så säg ;)?

Sedan gick jag, hör å häpna, till Euronics för att lämna in min digitalkamera på lagning!! Den gick sönder för snart ett och ett halvt år sedan men jag har inte orkat lämna in den eftersom att det fortfarande har gått att knäppa kort. Det är bara displayen som är trasig så man ser inte hur bilderna ser ut innan man lägger in dem på datorn. Hittils har väl det gått ganska bra, men det var väldigt irriterande när vi var i Cypern, så då tyckte jag att det var dags ;P


Turistar lite på kvällskvisten :)

När jag kom hem ringde jag till tandläkaren å flyttade tiden som jag fått av dem. Får se om jag kan komma någon gång där under jul å nyår istället då, är ju lite svårt när jag är skriven i Forsa å bor här.. Jag sorterade även i mitt skåp å satte in alla räkningar å sånt i min pärm, så nu är det ordning å reda igen :)


Jag & Malin har hoppat från båten ner i det härliga havet!

Nu har jag käkat å tittat på Killers, den var väl också sådär, som jag hade förväntat mig kan man väl säga. Snart tänkte jag ta tag i den sista tvätten som ligger i torktumlaren å väntar på att få vikas å läggas i garderoben.
Jag har med andra ord varit väldigt duktig idag, fixat med en massa. Jag har även rensat lite i kylskåpet, det var några saker som hunnit blivit lite gamla där..


Självklart blev det lite karaoke också ;)

Mitt dilemma nu är att ta mig till SATS två gånger denna vecka.. Jag har ju både varit sjuk, har ont i foten å ligger såklart efter i skolan.. Men ska kanske försöka gå lite på löpbandet å göra lite styrka rå. I have to, för jag tänker inte ge upp nu när jag är så nära att klara deras utmaning för att få en present :) Hä får väl bli imorron å på fredag då. För sedan i helgen kommer jag vara fullt uppbokad med att träffa Mamma, Stefan, Linnéa och Alex. Mamma ska sova över här, det kommer bli så mysigt :)


En mycket glad Mimmsi :)

Hä va allt för idag.. Vi hörs imorron.. Då kommer jag verkligen ha fullt upp, men jag ska skriva också :)
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Svampen

Du är fin Mimmi! Saknar dig också :)

2010-11-03 @ 22:23:49
Postat av: Hanna S-B

Vilken solbränd brud :)

2010-11-03 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0