Stressigt!

Tjolahopp tjolahej inatt har jag sovit i nytvättade, fina och sköna lakan som jag fått av Kerstin!!

Idag vare numeriska metoder, Niklas hade bilen här så vi åkte tillsammans i den till föreläsningen.. Dagens föreläsning var svår tycker jag, jag hängde inte med på så mycket. Men skrev ner allt iaf, det är alltid bra man kanske kommer fatta i framtiden lixom :P
Direkt efteråt vare datasalen som gällde, jag började känna mig ganska stressad. Vi hade tre timmar på oss att; göra sista uppgiften med a)-e) delfrågor, redovisa den och två uppgifter till muntligt för en handledare och fixa den skriftliga rapporten för 4-5 uppgifter till.. Tiden bara rusade iväg, lunch vare inte ens på tal om att försöka hinna kasta i sig. Fem i tre (då de hade gått tre timmar) var vi klara med allt förutom inlämningen av den skriftliga delen. Läraren sa dock att vi hade till 17.00 på oss att lämna in den, men då måsta vi gå till hans brevinkast på KTH. Så blev fallet för oss, vi blev klar med den typ halv fyra å då hade han redan gått. Å då fick jag äntligen äta min lunch!


Jag ida rå!

Klar blev vi iaf, å det blev i tid.. Skönt! Så nu äre bara att börja med laboration tre, känns som om att det bara blir stressigare å stressigare för varje gång. Just typisk universitets tempo.. Bläää! När jag kom hem var jag sönderstressad å helt slut. Jag la mig i soffan å degade å hade skittråkigt.. Jag ville att tiden skulle gå så att jag skulle börja bli hungrig så att jag kunde ställa mig å laga mat för att fördriva tiden.. Patetiskt? Nääe, inte alls..!!


Snöigt, i väntan på att få grön gubbe för att gå över vägen..

När klockan blev halv åtta vare iaf dags för Paradise Hotel. Det var ett bra avsnitt idag, det är alltid spännande med parceremonin, dessutom så vare extra trixit idag :P Hehe.. Sedan dess har jag bara hjälpt Markus med lite naturkunskap, det är ju härligt att känna att lite kunskap hänger sig kvar iaf :)

Jag har packat resväskan också.. För imorronbitti drar jag söderut :) Hela vägen ner till Lund ska jag :P Haha, jag har aldrig varit så långt söderut i Sverige, så det ska ju bli väldigt intressant. Å framförallt ska det bli underbart att få träffa min kära vän Lovisa igen :)!!! Jag saknar henne så om dagarna, det är så tomt! Så det ska bli skitskoj att få umgås med henne en hel helg, jag har längtat väldigt länge!!


Jag ute i snön idag..

Å i och med att jag åker så tidigt imorron hinner jag ju inte träna som jag sa att jag skulle göra. Det var ju väldigt typiskt. Men om jag har tur kanske Lovisa vill ta en långpromenad å visa mig Lund imorron kväll :)
Detta var allt för mig idag. Jag skriver nog några rader imorron innan jag drar till tåget. Sov gott folket!
PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0