Mysmongo-dag..

Det nyaste One tree hill avsnittet som jag hade laddat hem var fejk, så det blev inge med det ä.. Var så illa tvungen att börja plugga på en gång då. Jag hade bestämt mig för att plugga på analys 3, i och med att jag kanske kommer få göra en omtenta på den om typ 2 veckor kanske. Denna gång ska jag träna på gamla tentor från han (Mr. Svensson) som skrev vår, för han gör absolut de svåraste, så om jag lyckas lära mig dem bör jag klara av omtentan.. Lite senare blev jag hungrig igen å då orkade jag inte laga till nå storslaget så det blev nudlar, hårdbröd, keso, avokado och tomat. Mycket gott måste jag säga :)


Vintern börjar ta över huvudstaden nu..

Jag forsatte plugga lite till. Tog lite pauser då och då å lekte med mobilen. Jag har även tvättat hela dagen. Jag har nämligen blivit allergisk mot ett sköljmedel vi använt nu på sistonde. Så jag är typ tvungen att tvätta om allt, å då framför allt sänglakanen, men jag får se om de hinner torka tills jag ska gå å lägga mig eller. Får väl överleva en natt till med kliande annars då.. Vid sextiden begav jag mig ut i snöovädret för att gå å handla lite ingredienser till kvällens middag.


Jag på väg till affären idag..

Idag lagade jag också till en kycklingrätt som jag hittat på min app. Det blev soppa, å även den var otroligt god. Tror att jag gillar den mer än förre kycklingrätten faktiskt. Jag har kommit på att jag gillar soppa väldigt mycket. Det går att göra så mycket gott med det, å egentligen kan man ju lägga i precis vad man vill. Matigt blire också, först tror man inte att man kommer bli mätt, men visst blir man det :)


En riktig häxgryta :P

Nu tänkte jag ta å kika på film med AZ & Niklas, de har nämligen hurt; I taket lyser stjärnorna. Jag har sett den förut men kan absolut se den igen. Den är så sorlig..
Idag gjorde jag ingen större möda med att göra mig fin. Har endast på lite täckstift och lite maskara för att inte skrämma personalen på Ica när jag gick å handlade :P Haha, åsså vare myskläder som gällde, så skönt!


Mysmongot idag då!

Sov gott allesammans! Puss&Kram!!

Kommentarer
Postat av: Roger

Vad fin du är, sjukt söt :$

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2011-01-29 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0