Kyckling, me like!

Todeloo alla glada!

I morse gick jag upp klockan åtta å släpade mig iväg till SATS. Där cyklade jag i en halvtimme, motionerade på löpbandet i en kvart och styrketränade i 20 minuter.. Förbrände kanske typ 400 kalorier, det är bra :) Det var min näst sista stämpel idag, så imorron när jag tänker träna har jag lyckats med deras utmaning :D Då har jag alltså tränat minst två gånger i veckan 12 veckor i streck (med ett hopp på en vecka när jag var utomlands)! Hur bra är inte det på en skala då, mycket bra att de gör sånna utmaningar, det får ju en att vilja träna! Både jag och AZ hoppas på att vi kommer få en SATS-väska, de är så snygga. Ifjol vare det som var presenten iaf, bara därför äre väl typ en vattenflaska i år eller nå.. Men men, vilket fall så har ju inte träningen varit onödig iaf :)


Det finns lite olika modeller, men det här var den enda jag hittade på bild..

Igår lagade jag nått väldigt gott igen, jag har ju nämligen en väldigt bra app på mobilen. Den är från Arla, de har en massa goda recept där. Så igår hade jag tinat två kycklingfileer och hittade detta som såg väldigt intressant och gott ut :)


Det står ju precis hur man ska göra, ingredienser och så ser man ju på ett ungefär hur det ska se ut, toppen!

Jag åt alltså det till middag igår åsså blev det en matlåda tills idag också. Jag gjorde bara för två portioner, tyckte det räckte när man inte riktigt vet hur det kommer smaka. Men det blir nog att jag lagar till det här fler gånger. Dessutom så äre riktigt kul att göra god kycklingrätter då det är "bra" kött :)
Pröva på att laga det här vettja, det tar inte alls lång tid. Kanske 20 minuter. Fast kom ihåg att koka riset också, det tar ju typ 40 minuter..

Jag skriver igen lite senare.. Nu ska jag plugga. Vi hörs då!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0