Curriculum Vitae!

Hej hej igen!

När föreläsningen tog slut begav jag mig till Odenplan, å shit vad kallt det var idag alltså! Ett jädra skitväder, blåste som bara dän å det var riktigt halt på vägarna. En sån här dag önskar jag att jag hade köpt den dära rejäla mössan :P Där letade jag iaf upp FakerMaker och bokade äntligen en tid för att sätta in en hårförlägning. Jag har haft ett presentkort på en gratis instättning i snart tre år och den går ut den 8:e december så jag hinner precis, jag ska sätta in den nästa onsdag, alltså onsdag den första december.. Det ska bli skoj! Men jag är lite skeptiskt också med tanke på att det inte gick nå bra sist. Men om det inte blir nå fint får jag väl ta ut det då helt enkelt. Det är ju gratis, så jag måste ju ge det ett försök iaf tycker ja!


Jag idag.. Håret är lite för mörkt, men det kommer tvätta ur sig littegranna å då blire perffa :)

Sedan åkte jag hemåt och satte mig i soffan. Jag har pluggat lite granna på analysen men framför allt har jag börjat snickra ihop ett CV. Jag har nämligen sökt jobb :P Hehe.. Via skolan så kan man få jobb som "besökshandledare" dvs man hjälper yngre elever med deras läxor eller vad de nu kan tänkas behöva ha hjälp med. För min del blir det då ungdommar som behöver hjälp innom matematik och fysik skulle jag tro. Än så länge vet jag inte så mycket, men jag skickade ett mail i fredags och fick svar igår. Vi har bestämt möte på tisdag och då bad hon mig ta med ett CV också. Så vi får väl se vad det kan vara då :) Det skulle ju inte direkt skada med lite extra klirr i kassan, å det skulle vara roligt att testa på att lära ut. Jag är trots allt lite nyfiken på läraryrket och att jobba med ungdommar. Så vi får väl se som sagt var :)

Nu har jag kikat på Desperate Housewives och Cougar town, de är två riktigt bra serier :) Å dessför innan vare Paradise hotel, haha, men det är faktiskt roligt! Å nu tror jag att jag tänker dra mig mot sängen.. Är skapligt trött faktiskt åsså tänkte jag gå upp å träna imorron igen. Undra vad jag får för present nu då :) Spännande!

PusselipussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0