Fullspäckad lördag :)

Hej igen!


Jag i lördags :)

Få se nu, i lördags ställde jag och Hanna klockan på tio så att vi skulle hinna gå på stan en sväng innan vi gjorde oss i ordning för kvällen.. Vi åkte på stan, handlade lite smink å sådant och jag köpte en present till Niklas&Johan.. När vi kom hem bytte jag om till träningskläder på en gång och gick till gymmet. I och med att det skulle vara fest på kvällen tänkte jag försöka förbränna extra många kalorier, så jag cyklade i en kvart å sedan motionerade jag på löpbandet i 45 minuer.. Det kändes nästan inte alls nått i foten, men dessvärre får jag så ont i vaderna av att springa. När jag var färdig gick jag förbi affären innan jag gick hem.


Påväg till Enskede!

Vi alla (jag, AZ och Hanna) turades om att duscha och laga till mat. Vi lyxade till det med fläskfile, ugnsbakade rotfrukter, bea och vin :) Riktigt smarrigt blev det! Vi satt å myste på innan det blev dags att åka till Enskede. Johan och Niklas hade nämligen anordnat 2 gånger 20års fest hemma hos Johan. Johan fyllde 20 då och Niklas fyller det idag..

De fick en drinkshaker med drinkrecept på och två lunch bags med godis av mig å AZ :P

Där var det redan en massa folk och fler kom det också, vi hade väldigt skoj och trevligt! Det roligaste tycker jag var att leka charader, det är en favorit för mig :) Var skitlängesedan som jag gjorde det också så det var ytterst skoj :) Vid elvatiden vare dags att bege oss mot krogen för vi skulle tydligen få gratis inträde om vi kom före tolv.. Jag hade gärnat stannat kvar i huset, då jag av erfarenhet alltid tycker att det är roligare på förfesten..


Mina vackra brudar!

Väl framme blev det lite strul och redan då fick jag en hatisk syn mot vakterna. När vi var där inne var det faktiskt ganska skoj, vi dansade väldigt mycket å det gillar ju jag :) Men kvällen slutade tråkigt igen då vakterna visade att de var värre än vad jag först trott. Jag orkar inte gå in på alla detaljer men jag hatar dessa Stockholmsvakter som tror att de är Gud! Shit vilka maktgalna idioter de (flesta) är! Blir så jädrans less! Då längtar man hem till Hudik å alla trevliga, härliga vakter som man känner där!


Du och jag Hanna :)

Igår vara bara dega hela dagen som gällde.. Fy vale.. Men jag lyckades få med mig Hanna ut på en 50-minuters promenad iaf, det var skönt att komma ut i friska luften lite istället för att ligga i denna instängda lägenhet..
Idag var jag på numeriska metoder å sedan labbade vi som vanligt. Nu äre endast en uppgift kvar att göra tills på torsdag, så det lära väl gå vägen :) När jag kom hem gick jag raka vägen till frissan för att färga om mitt hår. Det blev så solblekt när jag var utomlands åsså hare dessutom hunne växa ut lite, så jag fixade utväxten också..


Slashasar!!

Nu blev det här ett sånt långt inlägg att jag får ta å sluta. Jag skriver mera imorron.


Jag idag på skolan..

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vilken fin klänning du hade Mimmsi :) <3

2010-11-24 @ 21:21:54
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Mia

..och förresten, jag läste om att du hade lite svårt att ta ett beslut angående pälsmössan :) Go for it, säger jag bara! Har en likadan själv, och det är UTAN TVEKAN bästa investeringen någonsin.. bor i den!

2010-11-24 @ 21:23:06
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0