Sjukling..

Tjobba!


Så fint att flyga i soluppgång :)

Nu ska jag bli bra på att skriva igen.. Har haft det ganska så fullt upp på sätt å vis..
Ihelgen drog jag till hem till Norrland. Först blev det ett stopp i Hudik, sedan i Forsa för att fylla i en massa papper angående min skada i Cypern till försäkringskassan och till sist Gnarsp..
På fredagen drog jag, Jessica och Fabian till Birsta å sedan in till Sundsvall för att hälsa på mamma en sväng. På lördagen blev det jobb på Berggården. I söndags fyllde Isabelle 22 år så vi var där å grattade henne :) Det var riktigt mysigt å trevligt! Hon blev riktigt rörd över min och Hannas present :) Det gillas!
Sedan fick jag skjuts av Markus in till stan för att hinna med tåget ner mot Stockholm igen. Innan vi åkte till stan gjordes det ett stopp hemma hos Malin för att ge varandra varandras bilder från Cypern :) Så nu har jag en jädrans massa bilder därifrån :)


Njuter vill jag lova :)

På tåget ner sov jag i stort sett hela tiden, jag var helt utsliten. Men när jag kom fram till Stockholm å hoppade på tunnelbanan började jag få lite ont i magen och kände mig olustig till mods. Men det är inte så ovanligt att jag har ont i magen så försökte ignorera det. När jag kom hem gjorde jag mig direkt ordning för sängen, satt vi datorn ett tag å sedan släckte jag lampan vid tolvtiden.. Men jag kunde inte somna, jag mådde illa. Jag ville inte gå mot toaletten men tillslut blev jag tvungen.. Å så fortsatte det heeeela natten lång, med jobbiga toalettbesök å ingen sömn. Jag törstade typ ihjäl men vågade inte dricka eftersom att jag säkert skulle spy mer då.. Jag var helt slut på morgonen, jag hade kanske sovit totalt 2 timmar å mådde fortfarande illa.. Jag hade alltså fått magsjuka! Det har jag då inte haft på år å dar, men nu hade jag visst blivit smittad. Så typsikt bara när det var en ny kurs som började igår som jag verkligen ville ge 100% i från allra första början, men vad ska man göra, kan inte rå för att man blir sjuk..


Coolingar som hoppar från båten ;D

Så hela dagen igår låg jag hemma i sängen.. AZ kom förbi å packade om sin väska innan hon begav sig till Niklas för att bosätta sig där medans jag blev bättre. Den ängeln som hon var hade hon köpt Cola och Loka till mig som jag bett om. Så där nån gång på eftermiddagen vågade jag dricka, å då var jag urtörstig.. Fick inte riktigt behålla den först men framåt kvällen blev det bättre å då kunde jag till och med behålla två rostad bröd som jag testade att äta.


Malin å tre nyfunna vänner från Karlstad :)

Idag har jag mått betydligt bättre. Känns som om att den där magsjukan var en 24-timmars grej.. Jag har dock känt mig utsliten hela dagen idag också å därmed bara slappat. Men jag har inte mått illa iaf, vilket var otroligt skönt! Nu på kvällskvisten städade jag allt som kunde ha fått mina bakterier på sig å jag håller fortfarande på å tvättar. Jag hoppas verkligen inte att AZ blir smittad nu när hon förmodligen kommer hem imorron. Jag har iaf gjort allt jag kan för att sanera lägenheten :)


Jag & Stephanie som gungar på en klubb, me like :)

Snacka om roligt samtalsämne att skriva om på bloggen, hahah, INTE! Så vad ska jag istället skriva om..
Jo, när jag var i Ayia Napa så kan jag berätta att jag läste ut den 4:e True Blood boken, å jag tycker att den var bäst hittils! Den var faktiskt mycket bra :) Så nu läser jag den 5:e boken, den är den sista som finns än så länge, iaf på svenska..


Osminkade, solbrända, glada brudar :)

I och med att jag har varit hemma i två hela dagar så har jag haft rätt så mycket tid att slå ihjäl i sängliggande position, det har fört med sig att jag legat väldigt mycket framför datorn. Jag har bland annat laddat upp en massa bilder från Cypern på facebook, kikat på alla serier som jag följer å även några filmer. The Vampire Diaries ligger nog på första plats just nu, väldigt spännande alltså! Det sista Greys var väldigt konstigt, gillade det faktiskt inte alls. One tree hill är ju som det är, visst äre väl bra men inte alls som de fem första säsongerna. Gossip Girl slutade faktiskt bra, så jag längtar lite till nästa avsnitt ;) Sen har vi såklart Desperate Housewives som är otroligt bra! Jag är ju ikapp nu så jag kikar på de som går på tvn :) Idag vare väl ett lagomt bra avsnitt. Å direkt efter det så kikade jag på Cougar Town som jag tycker är väldigt roligt, jag kan seriöst sitta å skratta för mig själv när jag ser på det. De är så sjuka allihopa :)
Californication vare längesedan som det kom nå nya avsnitt, Entourage tror jag har uppehåll igen, True Blood har säsongsuppehåll, Heroes har det väl inte kommit nå nya avsnitt på så vitt jag vet iaf å sedan vare väl inge mer som jag följer ;)


Måste ju ta några klassiska bilder också ;P

Det var allt för mig idag. Men jag skriver mera igen imorron. Då kommer jag förmodligen ha en hel del att berätta.. Som ni ser lägger jag in lite bilder från Cypern också :) De får gärna kommenteras, me like :) Å det kommer fler bilder imorron, jag lovar!


God natt på er ;)

PusselipussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DH är så bra. =)

2010-11-03 @ 11:59:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0