Bakom magin :)

Todeloo!
Idag vare numeriska metoder igen.. Det var inte riktigt lika intressant så jag och Benji spelade lite spel på min mobil då och då. Jag skrev ju ner allt som jag skulle viljet fall å jag tror att jag fattade det mesta. Sedan blev det datasalen för att fortsätta med laboration 2, den ska vara klar om en vecka och det bör vi verkligen klara. Det gick mycket bra idag, jag känner mig nöjd! Det är skoj när det går bra :)


Konstigt ljus, men det här är jag idag..

När jag kom hem lagade jag till lite makaroner och korv. You know I love it :) Jag försöker hålla koll på mitt kaloriintag per dag, alltså jag bantar inte men jag håller koll. Å om jag ser att jag kanske har ätit för mycket kalorier brukar jag försöka träna så att det jämnar ut sig. Det är faktiskt så att jag väger för mycket och jag försöker gå ner i vikt, men vill inte behöva banta ihjäl mig utan tar det i lugn takt så att jag ändå känner att jag njuter av livets goda :P Imorron ska jag t.ex träna lite extra länge i och med att jag ska gå på bio på kvällen och vet att jag då kommer vilja äta godsaker.. Samma sak blire på lördag då jag ska festa på kvällen. Så träning imorron å på lördag är vad som gäller, å det ska bli skönt! Då har jag tränat fyra gånger denna vecka och det är ju väldigt lagom..

Satt nyss å kikade på "Harry Potter och dödsrelikerna - Bakom magin" :P Det var väldigt intressant och jag blir så sugen på att se filmen. Tur att jag ska få se den imorron :) Tror att den kommer vara riktigt bra, det verkar som så. Jag längtar! Å tur att jag går med Hanna som är ett lika stort fan som jag, om inte ännu större :)


Me like :)

Just nu kikar jag på Hellenius hörna, å han är ju väldigt rolig alltså. Vågar driva om det mesta, så gillar vi :) Jag har börjat få lite mer ordning på min blogg här som ni kanske märker, har delat in alla inlägg i olika kategorier så att man kan trycka på en speciell om man bara vill se sånna inlägg. Dessutom så har jag äntligen lyckats länka till andra bloggar, jag har letat efter det väldigt länge åsså vare egentligen jätteenkelt :P De som jag har länkat till är andra bloggar som jag läser. Jag brukar även ögna lite på Kenzas, Tyras, Kissies och Katrins..
Jaja, det får väl vara allt för idag. Jag skriver nå mer imorron antingen innan eller efter bion :P

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sant det du säger!

Den doftar ju så gott, en riktig gran,

Men det är ju det här med barren, speciellt när man ska klä av granen, så är det bara kvistar kvar ;) haha!

Och då tänker man nog att det vore skönt med en plastgran :P eller?! hehe

2010-11-18 @ 22:12:46
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0