Mäster kocken ;)

Idag åkte jag bil till skolan, som ni förstår sov Niklas alltså över med AZ å skjutsade oss alla, mycket trevligt :) Det går betydligt fortare att åka bil.. Väl där vare föreläsning i numeriska metoder, å idag var det faktiskt både intressant och förståeligt. Så det känns mycket bättre nu igen :) Direkt efteråt vare datasalen som gällde och fortsätta på laboration två. Dessa uppgifter tar en sån lång tid men vi löser dem iaf, sakta men säkert. Tur äre att vi får jobba tillsammans och att hjälpassistenter finns tillgängliga..


Gillar dagens föreläsning..

Satt kvar till halv fem tror jag, sedan var jag helt slut och begav mig hemåt. Väl hemma tog jag det lugnt och kikade på det nyaste avsnittet av One tree hill, det var väl rätt så bra. Nu har jag varit lite telefonsupport för en som läser naturkunskap, jag gillar att hjälpa till när jag för en gångs skull kan :)

Idag gjorde jag fisk- och skaldjurssoppa. Eller närmare bestämt, lax- och räksoppa. Mycket gott! Dessutom så är det nyttigt också, känner mig nöjd :)


Moi :)

Nu tänkte jag dra mig till sängen och läsa i boken.. Känns som om att det var en evighet sedan jag läste i den, men det var bara igår morse :P Jag läser bara när jag tränar nurförtin. För på bussen leker jag med min iphone, hehe..

Så god natt på er gott folk! PusselipussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0