Gratulationer!

Hola amigos!

I fredags var jag på skolan å gick på en skittråkig föreläsning som vanligt, jag gillar inte analys! Det är för svårt och ointressant. Vet inte hur jag ska kunna klara analys 3 och 4, känns som en omöjlighet.. Blä!
När den var över begav jag mig till Solna där jag blev upphämtad av Antonia och Mattias. Vi åkte sedan raka vägen till Gnarsp. Där blev det lite middag och mys :)


Min fina syster Jessica och hennes yngsta son Fabian <3

I lördags åkte jag, Jessica, Max och Fabian in till stan och uträttade lite ärenden innan vi åkte till Forsa. I forsa var alla på mammas sida för att gratulera Antonia till sina nyss fyllda 20år. Hon fick ett presentkort på IKEA och en tandemskärmflygning :) Vi hade köpt den på www.liveit.se där finns det även många fler olika upplevelse att ge bort i present! Tror att skärmflygning är riktigt härligt och tyckte att det passade Antonia.. När vi grattat färdigt åkte jag till Gnarsp igen. Där kikade vi lite på tv, käkade mat och umgicks :)


Maxen vill såklart vara med att öppna paket :)

Idag gick jag, Jessica, Max och Fabian på en långpromenad runt Gnarp. Max fick åka bob vilket han tyckte var riktigt skoj :) Fabian lillsötisen sov hela tiden han.. Vi myste lite innan vi åkte till Hudik å lyxade till det å käkade på donken ;) Haha, åker ifrån en restaurang för att äta där, det låter väldigt bortskämt men man blir faktiskt sån när man jobbar inom branschen :) Så det hör ju inte till ovanligheterna att man hellre köper mat på nå snabbmat ställe :P När vi var färdiga körde Jessica mig hem till Lisa så att jag hann hälsa på henne en sväng innan det var dags att hoppa på tåget ner mot Stockholm igen..


Firade Max idag eftersom att han fyller tre år på onsdag, han fick den röda bilen (Rorri) av mig, den verkar ju uppskattas :)

Jag och Lisa hann väl snacka om det mesta som behövdes innan jag drog. Resan ner gick bra, det går ju ändå rätt fort, på 2,5 timme är man framme. Å sedan äre bara tunnelbanan hem, så på tre timmar kommer jag från Hudik till Sumpan, det är faktiskt rätt najs :)
Nu har jag å AZ berättat för varandra vad vi sysslat med i helgen och ska väl packa upp väskan å så innan jag börjar dra mig till sängen för att läsa. Det ska bli skönt att lägga sig, känner mig helt slut. Vet inte riktigt varför, men det är väl kanske barnen som tar mycket energi av en, men det gör inget :)


Max berättar om sin dinosaurie på strumpan, han är väldigt fascinerad av dem :)

Det var helgens uppdatering. Så nu är jag i fas igen :P Jag skriver imöran gott folk. Ladda inför en ny vecka nu, för det innebär nya möjligheter :) Pussss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ÅÅ Vi skanar dig redan :) tack för den här helgen :P Barnen saknar dig också:.. puss puss

2010-11-14 @ 22:27:39
Postat av: Hanna S-B

Å, vilken stilig pojke i skjorta och väst :)

2010-11-15 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0