Red eyes, that's me!

TjoTjo!

Idag var jag duktig nog att kliva upp klockan sju för att bege mig till gymmet :) Känner mig riktigt stolt! Cyklade å gymmade "som vanligt" nu förtiden. Det var skönt. Gjorde mig i ordning å så hemma innan jag åkte till skolan för att hinna på föreläsningen som började 10.15.. Den slutade vid 12.00 å då gick jag direkt till datahuset å fortsatte med laboration 1. Imorgon ska den vara helt färdig och det känns bra, det är bara två uppgifter kvar att göra å redovisa så det borde jag hinna med imorron tycker ja.. Jag var kvar till kvart över fyra eller nått sånt innan jag åkte hem..


På dessa två bilder har jag försökt få bort mina röda ögon, men tycker att det ser knäppt ut..!

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, borde väl kanske ha pluggat lite på Analysen, men den känns så otroligt tråkig och jobbig så det blev inte. Sköt upp på eländet en dag till.. Dåligt av mig..
Jag har tittat på Paradise Hotel idag å det var väl inte direkt superbra om man säger så. Kikade även på det nyaste avsnittet av One Tree Hill å trots att den serien inte är alls lika bra som i början ligger den nära hjärtat :)

Idag vare nåra som installerade en (ny?) brandvarnare i lägenheten, det känns ju bra och tryggt. Det ska alla ha, man vet aldrig vad som kan hända!
Igår bokade jag och Hanna biljetter (nördar som vi är) till sista Harry Potter filmen del ett :) Vi ska gå på Rigoletto fredagen den 19 november, hä kömmer bli naaajs :) På trailern så ser den faktiskt bra ut, annars så har jag inte riktigt gillat filmerna, eller iaf inte de 2-3 första. Men böckerna har alltid varit huuur bra som helst!!


Jag har ju alltid så stora, röda ögon. Det är irriterande! Se bara på tidigare bilder där det är en blixt inblandad..

Ja ni gott folk, äre kanske dags att börja dra sig mot sängen å läsa lite i boken då kanske. Tror det blir ganska lagomt så att jag somnar till 23.00. Att somna då är en perfekt tid för mig då jag försöker gå upp kring sju varje dag oavsett vilken tid föreläsningen börjar. När jag får mina åtta timmars sömn mår jag som allra bäst :) Tänkte dra en snabb vända på gymmet imorron också, vi får se hur det känns när jag vaknar om nio timmar :P

God Natt!
P.s Du anonyme, det är såklart jag som är puddingen på föregående bild ;) Men det visste du väl redan.. D.s

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Väldigt ledsen att göra dig besviken Mimmi, men det var jag som var den "anonyme". Trodde jag skrev mitt namn, men missade tydligen det :P Sorry! Du kan ju iaf trösta dig med att du är en pudding ;)

2010-11-11 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0