Turning Torso

Jahaja, så nu var helgen slut då.. Tråkigt. Men jag har haft det underbart!! Detta är en helg som jag kommer minnas :) Igår vare huuur skoj som helst!! Som jag förstod så var ju Lovisa grymmast på plan och gjorde ett mycket bra jobb ifrån sig, det gjorde det övriga laget också men det räckte inte riktigt till så de förlorade på femte setet, så typiskt för de var riktigt när att de lika gärna kunde ha vunnit.. Men men, vi åkte hem, lagade mat, duschade, gjorde oss i ordning och inväntade folket dom skulle komma. Jag sminkade och donade med Lovisas hår, hon blev sketa snygg ;) Vi var väl ca 10 pers hos Lovisa, vi hade det mycket trevligt hon har snälla och roliga vänner! Det var skoj att träffa dem :) När det var dags att gå ut gick vi typ bara runt hörnet för att gå in på Östgötas (ÖG's skulle man säga om man var cool ;P) nation. Där hade vi super skoj med otroligt billig alkohol och härliga dansgäng :) En väldig lyckad kväll med andra ord :D Idag var vi sega, såklart, men vi lät inte det stoppa oss. Så vid tolv kom Lovisas pappa å hämtade oss vi skulle nämligen åka å turista lite i Malmö också, me like :) Jag och Lovisa gick längs gågatan och kikade och gick till olika torg. Sedan tog vi en stadsbuss ut till hamnen å kikade på nytänkande lägenheter och Turning Torso :D Den var riktigt cool, tänk vad de kan hitta på.. Sedan hämtade Lovisas pappa oss igen och vi åkte å kikade på Öresundsbron. Den är ju också otroligt läcker! Åkte även förbi Zlatans fina hus, dä ni ;P När turistandet var färdigt åkte vi hem till Lovisas föräldrar där vi fick väldigt god mat :) Vi hade det mysigt i några timmar å sedan blev det dags för mig att bege mig mot tågstationen i Lund, så vi fick skjuts igen :) Som ni själv kan förstå har jag haft en av mina bättre helger, å det tackar jag Lovisa å hennes familj för, tack för en underbar vistelse i Skåne :) Jag kommer tillbaka, var så säker! Å då skare vara sommar :) Nu orkar jag inte skriva nå mer, imorron lägger jag in lite bilder från helgen. Ha en fortsatt trevlig söndagkväll så ska jag försöka slumra till lite på tåget här :) PussPuss alla älskade!!

Kommentarer
Postat av: Svamp!

DU ÄR FIN FIN OCH ÅTER IGEN FIN!....sa jag förresten att du är fin!

2010-11-28 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0