SATS gåva!

Igår när jag skulle sova kände jag att en förkylning kom smygandes, jag får lixom ont i tandköttet då. Skitkonstigt å jobbigt. Dessutom kände jag att det började klia i halsen, det var inte alls trevligt, men jag somnade tillslut iaf.
I morse när jag vaknade så vare ännu värre i halsen, å snor fulla näsan och öronen ömmade lite. Men jag pallrade mig upp iaf, för det är ju alltid värst på morgonen och kvällen. Jag gjorde mig i ordning för gymmet och gick dit. Det verkar vara samma skitväder som igår, kallt! Jag tog det lite lugnare med träningen men var där i en timma iaf. När jag skulle gå hem tog jag först min allra sista stämpel för att få min gåva.. Det var inte vad jag hade hoppats på, men det var trots allt ändå en ganska bra present :)


Så att man kan lyssna på musik från iphonen samtidigt som man springer :)

Om jag hade haft den där idag när jag tränade så hade jag sluppit tappa min iphone när jag sprang på löpbandet, så det är ju verkligen nått som jag kommer kunna använda. Så jag gillar den! Hoppas att den sitter bra på å så bara. Men det ska den väl göra.. Vi får se på fredag, ska träna då så får väl testa och se hur det går då rå :)

Nu har jag duschat, ätit frukost och tänker kika på det nyaste avsnittet av One tree hill innan jag börjar plugga. Jag har inget i skolan idag så jag tänkte plugga hemma. Ska försöka ge allt faktiskt, måste plugga ikapp mig lite!

Puss så länge så hörs vi ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0