On my way to Lund!

Hej allesammans! Jag hann inte skriva nå inlägg imorse innan jag åkte till centralen. Det blev lite stressigt som vanligt :P Jag hann ganska precis till tåget ska jag säga :) Nu sitter jag på tåget, hoppade på 08.25 skulle vara framme 13.25 men det är en halvtimme försenat så blir väl runt två rå.. Vi får se vad jag och Lovisa hittar på idag. Det blir nog mest mys skulle jag tro. Å imorron äre först volleybollmatch å sedan fest :) Denna helg kommer bli toppen tror jag!! Dock har jag suttit breve en tant som fegharklar sig seriöst 5 gånger i minuten i tre timmar nu. Jag blev så jädra sugen på att slå till henne några gånger asså. Va fan, harkla dig ordentligt så kanske du är tyst i nån minut innan du behöver harkla dig igen.. Otroligt störigt!! Eftersom att jag skriver från mobilen kan jag inte lägga upp nån bild. Jag vet ju fortfarande inte hur man gör det å ingen annan tycks vilja hjälpa mig heller så. Så då blire ett obildligt inlägg ;) Jag ska försöka hålla er uppdaterad under testen av helgen också! Ha en bra dag så hörs vi! PusselipussPuss!! P.s texten flyter ihop av sig själv trots att jag tryckt enter, ni får leva mä dä ;) D.s

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Men gud vad mysigt :) Ha det så trevligt :) Pussar

2010-11-26 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0