Max fyller tre idag!!

Men gud oj! Jag glömde ju säga att Max fyller tre år idag! Hur kunde jag glömma det?! Jag har pratat om det hela dagen och berättat det för alla! Sorry Max! Men jag gjorde iaf något jättefint för honom; jag, och typ tio av mina klasskompisar sjöng "ja må han leva" för honom samtidigt som Benji spelade gitarr :) Riktigt maffigt! Först skrev jag till Jessica att hon skulle ta på högtalare på mobilen när jag ringde så att Max kunde höra, å när jag väl ringde var alla redo :) Jessica sa att han blev glad, men han sa inte så mycket i telefonen, han blev väl lite blyg när det var så mycket folk som sjöng :P


Max visar stolt upp sin Rorri som han fick av mig i present i söndags :)
Älskar dig Max <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0