Lyxig goodiebag :)

I morse vare planerat att jag skulle gå upp å träna men jag orkade inte. Så sov i en timme till istället å begav mig sedan till skolan. Väl där vare numeriska metoder, jag gillar ju det betydligt mer än analys, men känns som om att det också håller på att spåra lite. Jobbigt, jobbigt! Att studera är otroligt jobbigt! Ni förstår inte, å ju mer jag har att göra desto mindre gör jag. Jag blir less på mig själv! Måste tycka upp mig, men hur gör man det?
Efter föreläsningen vare dags att börja på labb 2, å vi (jag & Emmy) höll på i flera timmar med endast två uppgifter.. Det kändes otroligt drygt..! Men när jag inte orkade mer drog jag hem. I och med att jag inte tränat på morgonen var jag fast beslutsam om att jag ville träna efter skolan istället, så det var precis vad jag gjorde, jag känner mig stolt :)


Jag, idag :)

När jag kom hem duschade jag å sedan blev det mat samtidigt som det nyaste avsnittet av Greys. Det var faktiskt bra, så det var ju väldigt trevligt :) Sedan dess har jag inte gjort så mycket mer. Jag borde som sagt var ha pluggat men jag kommer aldrig till skott. Någon snälla, säg till mig på skarpen! Jag måste skärpa mig nu om jag ska ha någon chans alls att klara detta.. Blää!


Nya skor för i år, köpte dem för kanske en månad sedan å tyckte att det var dags att använda dem idag :)

Kerstin och Göran (AS's föräldrar) är här nere nu i några dagar igen, Göran är väl på nå jobb antar jag, de har ju en arbetslägenhet i samma hus som vi har vår lägenhet, så det är ju väldigt passande :) Iaf så kom AZ hem efter att de hade ätit middag tillsammans och hade med sig ett brev hon fått av Kerstin som var till oss båda. Jag blev genast nyfiken å undrade vad det kunde vara.. Vi öppnade det och så visade det sig att Kerstin köpt oss varsin biljet till Sofis (från Sofis mode) event som hon ska ha på Berns här i Stockholm. Det kommer vara en kväll med gratis drink, textläsning av Sofi ur hennes nya roman, visning av vinterns glammigaste outfits, signering av böcker med mycket mera och dessutom får vi en lyxig goodiebag värd 500:- Hur skoj låter inte det här? Det är ju sånt här man ska passa på att göra när man ändå bor i huvudstaden :) Vi ska få vara riktigt tjejiga en kväll å det kommer bli riktigt skoj! Hon tyckte att vi var värda det, det passade verkligen bra i all pluggångest vill jag lova! Tack så jättemycket Kerstin!! Du är verkligen för snäll! Tack!!


Biljetterna :)

Det var allt för mig ikväll. Inte ett så uppiggande inlägg direkt. Men jag känner mig lite nere, å detta pga pluggångest! Vi får se hur morgondagen ser ut, det brukar ju kunna vända snabbt, som jag sagt tidigare; livet som student är en känslomässig berg- och dalbana!
Sov gott! PusselipussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0