Harry Potter och dödsrelikerna del 1 :)

Halloj!
I fredags gick jag upp vid åtta och gick till gymmet. Jag hade bestämt mig för att träna extra länge, i och med att jag skulle äta lite gotta på kvällen. Så jag cyklade i en halvtimme som vanligt, och dessutom sprang jag i en kvart på löpbandet. Det gick ganska bra att springa faktiskt, foten kanske äntligen är på bättringsvägen. Men jag tänker nog vänta en vecka till innan jag försöker ge mig på nå klassträning..


Jag i fredags..

Därefter begav jag mig till skolan å gick på analysföreläsning, och ni vet ju vad jag tycker om dem, blää! Men det gick att uthärda då jag visste att nästa grej jag skulle göra var att gå på bio :) Så fort föreläsningen var över åkte jag hem, kastade i mig mat, fixade till mig lite granna å sedan åkte jag och Hanna till centralen för att sedan gå till Rigoletto :)


Innan vi gick in å kollade på bion :)

HarryPotter var hur bra som helst! Vi båda är mycket nöjd! Filmerna har inte alltid lyckats ha samma nivå som böckerna, men denna nådde nästan upp i samma klass, så bra!! Nu längtar man ju som bara dän tills den allra sista filmen kommer, den kommer om ett halvår.. Den kommer bli bäst ever!!
Efter bion åkte vi till Issas jobb å mötte upp Ecka å Danne där. Vi drack några öl och hade det mycket trevligt.. Hanna friserade Eckas skägg å tyckte att det var fint ;P


Ecka med fin skäggfrisyr :P

Vid tolvtiden åkte vi hem igen.. Vi måsta ju vara pigga inför morgondagen då det vankades fest :) När jag knäpper kort utomhus ser man min ögonfärg för en gångs skull. Jag blir själv förvånad, annars äre ju bara rött eller typ bara svart av pupillerna :P


Moi!

Det där hände i fredags, jag skriver igen snart om den övriga helgen :)
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0