Dagens teknik!

Idag var jag duktig å gick till gymmet :) Det är riktigt härligt! Men ni skulle bara veta vilken nörd jag är, haha ;) Som ni vet så cyklar jag ju nu i och med att jag fortfarande har ont i foten. Iaf så cyklar jag i en halvtimme å medans jag gör det så läser jag bok. Haha, jag känner mig verkligen nördig, men det är superbra! Jag tränar fortfarande lika hårt och dessutom går tiden mycket snabbare, jag ser fram emot att få läsa lixom så det känns inte så jobbigt :)

Jag hade mycket tid på mig innan jag skulle bege mig till skolan, å såklart bara därför missar jag bussen! Det är just typiskt mig, så gör jag jämt. Ju mer tid jag har på mig desto senare blir jag :P Haha, men jag tog tunnelbanan till fridhemsplan istället å hoppade på en buss därifrån till min hållplats, så jag hann precis i tid! Tur att man har lärt sig lite om hur man kan ta sig till olika ställen nu :)


Tröjan köpte jag i sensomras men använde den för första gången idag..

Föreläsningen var som vanligt skittråkig, det var alltså analys. Men jag känner ändå att det är viktigt att närvara för att skriva ner anteckningarna, för dom brukar vara bra. Det är därför jag inte vill missa någon föreläsning i och med att jag värderar dem så högt.. När detta var över drog jag hem å lagade till mat på en gång, jag var vrålhungrig hade nämligen inte käkat något sedan frukosten.

Jag lyckades plugga! Iaf lite granna. Inte så mycket som jag skulle behöva, men det är ju en bit på väg iaf.. Jag ska försöka göra mitt bästa nu. För tänk, snart har jag faktiskt gått halva min utbildning, shit vad tiden går fort :) :/


Det är inte varje dag man ser mig använda vanliga jeans nuförtin, kan ja sääga..

Jag måste bara berätta att jag verkligen älskar min iphone ;) Om man nu kan "älska" en pryl. Men det finns så många bra saker som man kan göra på den. Det är inte bara en telefon, det är inte ens en dator, jag vet inte vad det är. Den är helt enkelt superbra och rolig :) Jag har laddat hem en massa roliga spel och dessutom en hel del bra "appar". Nu har jag ett otroligt smidigt sätt att kontrollera min träning och mitt matintag på, jag har olika hjärngympaövningar att göra, IQ-test, roliga kamerafunktioner, termometer, enhetskonverterare, ljudböcker, olika sorters bra sökmotorer för diverse grejer, matematiska formler, facebook, sl, handelsbanken, sf, recept och en massa massa andra bra och behändiga saker! Livet blir så mycket lättare. Har man nån fråga så kan jag i stort sätt alltid och snabbt ta reda på svaret :) Dagens teknik säger jag bara, me like!!!

God natt folket! PössPöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0